00:18 چه غمی داره صداش. ،،،،،،،،،،،،
00:18 چه غمی داره صداش. ،،،،،،،،،،،،
00:13 قدرشو باید خوب بدونی (: فهمیدی؟
00:19 چه صدای داره قبول دارید🙂:💙. .
00:28 انقضای دوست داشتنت؛ پایان جان من است...!🫀🖇 مشابه ها
00:12 خدایا به قرآنت قسم خیلی دوسش دارم ❤️
00:08 یه لحظه وایسا؛امام حسین کارت داره🫀؛)
00:13 تماشاگر بودن چه حسی داره، فصل دوم در راهه😂🫨
00:11 وقتی ولت میکنه میفهمی چقدر دوسش داشتی :)
00:04 داستان منو مامانم ............/: بیا کبشن
00:10 ولی موتور سواری یه لذته دیگه ای داره🙂
00:12 خیلی خنده دار جوابت رو کامنت کن
00:08 قرار نیست چون دوسش داری خودتو نابود کنی
00:11 من هیچوقت حس نکردم یکی واقعا دوسم داره:)
00:13 زندگیمون شده خنده های مصنوعی بای دردهای واقعی
00:25 فکر نکنم بفهمید چقدر درد داره همچین آدمی باشی :))))💔
00:18 امشب دوباره داره بارون غم میباره
00:30 نامه ای به کسی که دوسش دارم.... 💋❤️🔥
00:19 من دوسش دالم اصن..... :)))))🤍😉
00:24 تو باهمه همچیت فرق داره ………!(:
00:06 ههعیییییی🥱💔💤...............
00:56 هر دختری به یه پسر این جوری توی زندگیش نیاز داره🥲🚶♀️
00:20 اونی که دوستت داره قشنگ تر از همه صدات میکنه
01:30 راه رسیدن به خوشبختی همین طوریه که میبینید🥲🥺
00:35 چه صدایییییی داره چیه این🔥🔥🔥
00:08 همه دانش آموز ا بدرد نخورن! اون دوتا: مطمئنی!؟
00:12 بری تو نخش خدایی حال خراوی داره
00:18 تو توی قلبم ریشه کردی لعنتی...
00:12 اقا مملکت نظم داره 😂😂😐🤌🏻🚬