00:32 ولی حسی نداشتی.
00:32 ولی حسی نداشتی.
00:11 وقتی منو دوستم باهم دعوا می کنیم
00:11 فردای ان روز که دوستم را میبینم
00:26 دیگ برام مهم نیس ک رفتی چون لیاقت نداشتی مشابه ها
00:14 دقیقا باید همین کارو کرد نه ؟؟
00:09 خب دیدن اشک دوستم برام خعلی دردناکه:))
00:13 اگه دوسم نداشتی چرا بهم دروغ گفتی....؟!💔
00:11 اگه دوسم داشت کاری نمیکرد فکر کنم:)
00:18 هنوزم دوستم داشتی ای کاش:::)))
00:11 میزان کراش بودن دوستم.......:)
00:10 چرا به بهترین دوستم اعتماد دارم؟
00:11 بهمگفتیدوستدارمولیحسینداشتی؛🙇🏿💤
00:09 من و بهترین دوستم چند سال دیگه...🎀🍓
00:12 من و دوستم وقتی پیش همیم و خودمونو میکشیم☠️
00:21 میتونم بهت زنگ بزنم عزیزم؟؟؟ ..
00:21 منی که از مبصر اجازه میگیرم برم با دوستم حرف بزنم با رقص میرم💃🏼
00:12 تنهایی تنها دوستم شده... 🥲🖤💔
00:05 وقتی سر امتحان عربی دوستم داره با انگشتش حساب میکنه😐🤣💔
00:19 دوست داشتم و دوسم نداشتی تو،تو،تو انگار خدا نداشتی...:(
00:12 منو اون دوستم که با هیچ کس جز خودمون حال نمیکنیم😂😂
00:07 بهت قول میدم بهترین دوستم❤️
00:11 مگه دوسم نداشتی.. .
00:09 وقتی دوستم ازم میپرسه نمره امتحانت چنده؟😂
00:14 وقتی مامانم میزاره شب خونه دوستم بمونم😂😂😂
00:11 پا که ندیدیم ولی میگن قشنگه یکی از ته دل دوست داشته باشه...)♡
00:11 چقدر دوست داشتم ولی دوسم نداشتی:)
00:10 بهم بگو[دوستمداری]حتیاگه،دروغبآشه؛
00:15 منو دوستم دقیقا همین شکلی هستیم شمارو نمیدونم😂😂