00:14 کاشکی همون اولش میگفتی که دوسم نداری(:
00:14 کاشکی همون اولش میگفتی که دوسم نداری(:
00:25 من ک میدونم منو دوست نداری.........
00:14 دقیقا باید همین کارو کرد نه ؟؟
00:09 خب دیدن اشک دوستم برام خعلی دردناکه:)) مشابه ها
00:17 ولی تو برا اون حس قشنگی ک نسبت بهت داشتم زیادی بی لیاقت بودی:)
00:17 اگه دوسش نداری رهاش کن نزار حق اونایی که دوسش دارن ضایع بشه!!💔
00:18 هنوزم دوستم داشتی ای کاش:::)))
00:11 حق نداری غمگین باشی.........😍💖❤️
00:11 میزان کراش بودن دوستم.......:)
00:18 بابا چخربتونه بخدا صبر ماهم حدی داره.
00:10 چرا به بهترین دوستم اعتماد دارم؟
00:29 وقتی درکی از عشق نداری موزیک احساسی طنز میکنی:😂😂
00:28 انقد تنهایی کشیدی ک دیگ ترسی نداری🖤🥀
00:09 من و بهترین دوستم چند سال دیگه...🎀🍓
00:21 میتونم بهت زنگ بزنم عزیزم؟؟؟ ..
00:12 من و دوستم وقتی پیش همیم و خودمونو میکشیم☠️
00:27 قضاوت اشتباه میتونه تو روحیه طرف اثرات منفی بزاره ! 👌🏻🤧
00:12 بگو مگه دوستم نداشتی 😭😭💔
00:18 اینم پست پزشکی . دلشو نداری نبین +18
00:14 برو پیشم بر نگرد نداری یه قلب..
00:10 وقتی حسی بهش نداری و حس میکنی آزاد شدیو خوشحالی
00:20 تا پول داری میفهمنت وقتی نداری میگن که...
00:21 منی که از مبصر اجازه میگیرم برم با دوستم حرف بزنم با رقص میرم💃🏼
00:12 تنهایی تنها دوستم شده... 🥲🖤💔
00:37 ـ .. اعتماد به نفس نداری؟!.. ـ
00:05 وقتی سر امتحان عربی دوستم داره با انگشتش حساب میکنه😐🤣💔
00:08 وقتی کسیو نداری که باهاش خرف بزنی💔:)
00:24 نداری دل تنگ مثله من؟!....🙂🖤