00:27 به کسی که شمارو داره حسودی کنن
00:27 به کسی که شمارو داره حسودی کنن
00:26 جوری که من از دوستم عکس میگیرم:
00:38 کسی هم که دوست داره گناهکار نیست...
00:17 مگه دنیا یدونه از تو بیشتر داره؟✨️ مشابه ها
00:20 جواب منطقی🗿🤝 همیشه این جواب تاثیر داره
00:42 سندروم دان داره🥺❤️🩹
00:35 هر آدمی بجز عشق به یه رفیقم نیاز داره.....
00:40 وایبی ک صدای عرفان داره هیچکس نمیتونه داشته باشه:)
00:15 قشنگ ترین نگاه هـارو داره. .
00:11 نگاه داره چطوری پرتقال میخوره :🤤🍊
00:51 تواگهدوستمداشتی💙
00:11 وقتی میفهمی سلام کردن ثواب داره
00:07 خب دوستم بهم گفت دست نیافتنی باش😂
00:19 تو با همه همجیت فرق داره......!
00:11 حقیقت داره >>🗿🤦♀️
00:24 رز سیاه من🤝🏼😅
00:09 هریکی با من مشکل داره ........
00:19 دوزتان حسرت نخورید ایشون با اسرائیل فامیل هستن یا ازش اتو داره
00:22 هرکسی این 5نفرو دوست داره منو دنبال و لایک کنه..
00:08 داره خوش میگذره که 😂
00:57 وضعیت من وقتی دوستم بمیره...😂😫
00:17 خیلی دیوونه داره....بینم نمیخواید لایک کنید❤
00:15 مگه چ اشکالی داره گی بودن 🎀؟
00:17 آرزوی تموم جوونای ایرانی داره پر پر میشه🖤🕊️🤌
00:22 مگه دوسم نداشتی چرا رفتی .......
00:23 هرکسی لیاقت شنیدن اینارو ندارهه
00:18 یوری یا هان سوجون؟؟ من که نمی توانم بینشون انتخاب کنم
00:05 ولی وایبی که رشته تجربی داره🥺🤌🏻