00:05 دیدین وقتی کسی که دوستش دارین پیام میده چقدر خوشحالین؟
00:05 دیدین وقتی کسی که دوستش دارین پیام میده چقدر خوشحالین؟
00:23 بهترین دوستت کجاست باب اسفنجی؟(:
00:29 داره میمیره قلب من دوباره بی تو. . .!🙂💔
00:03 من تورو همونجوری دوست داشتم که.... مشابه ها
00:10 ویرانترازآنمکهتوزخمبزنی؛🖤🕊
00:10 من از پایان خود اگاهم اما دوستت دارم....:))
00:28 همه عشقی که داشتم را خرج کردم🖤
00:50 داشتم از صدای پسره لذت میبردم که..
00:08 چون با همه وجود دوسش داشتم ......💔🖤
00:10 اندازه تموم روزایی ک دوست داشتم.....
00:12 بفرست برا رفیقت تا جواب بده🎀✨️
00:09 من واقعا دوسش داشتم ولی بهم خیانت کرد 🤕😔🥀
00:15 🫀🧿M🧿🫀
00:09 از هیچ کس هیچ انتظاری ندارم قبلا اگر داشتم سوی تفاهم بود 💯🙂🎧
00:12 برای همیشه دوستت دارم ثنام:)
00:10 کاش فقد یه خواهر بزرگتر داشتم ک پشتم بود🥲
00:10 دوستت رفته ولی غمگین بودن تو اونو برنمی گردونه
00:11 منهمهاینارواز۵سالگیتوتبلتمداشتم🥹😂🫶
00:12 دوستت دارم که از دستت ناراحت میشم کاش بفهمی!!
00:27 دیگه نمیتونم دوستت داشته باشم...🖤
00:05 هرکی دوستت داره برمیگرده؟.....
00:12 بفرست برا صمیمی ترین دوستت اونم بخنده
00:15 ب دوستت میگی جلوم چیو جمع کنم...؟:)
00:17 قول میدم تا تهش کنارت بمونم ..:)
00:22 دیشب داشتم خوابتو من میدیدم!
00:15 میخواستم بگم دوستت دارم دیدم علی احمدیانی قشنگ تر میگه 🙃🥲🥹❤️
00:25 🥀Seni özler ağlarım bazen
00:15 اردک در لباس السا...اگه دوستت رو مخه به نوشته ی داخل ویدیو توجه کن