00:23 این زندگی نداره معنی بی تو 𝒜💕
00:23 این زندگی نداره معنی بی تو 𝒜💕
01:01 من نمیتونم با کسی که عاشقشم یه دوست معمولی باشم(
00:15 اشکالی نداره:)
00:15 ••«بنام حضرت دوست که هرچه بدبختی دارم از اوست»••😹🤞 مشابه ها
00:07 یه چالش خیلی جذاب براتون آوردم اونایی که دوست دارن کامنت بزارن
00:22 دلهیچکیمثمن غم نداره🌚🎧
00:12 دوست پسرم پیش من&پیش رفیقاش:
00:36 بریم موتور سواری ؟؟؟..........
01:25 چیدمان اتااااااااااااق صورتی 🔮🧸
00:15 دوست پسـرا🥂👄شوهـرا💖💍
00:07 دختر میدونم سخته ولی فقط با خودت با احساس باش🦋
00:06 چرا مدرسه رو دوست نداری؟ برا این که چند تا گوسفند درو من جمع شده
00:11 وقتی میگن چقدر پرسپولیسو دوست داری؟
00:08 اونی که گربه رو دوس نداره میومیدم
01:00 خب نداره دیگه.............😅😂😂
00:08 بخاطرهمینه که میگم کسی دوسم نداره 🖤
00:21 منی ک دوست هم ندارم......... 🖤🥲🤌🏻😂
00:09 هیچکس به مشکلاتم احتیاجی نداره ………. .
00:28 مثلاً برگردی بگی دوست دارم🖤💔
00:15 ولی نباید ابنجوری زمینم میزدی وقتی میدونستی واقعا دوست دارم...
00:24 اندازه تموم شکلات های دنیا دوست دارم🫂
00:38 اخرین حرفم دوست دارم دیونه ....
00:16 تو دعوا تخریبش کن!😶
00:19 عزرائیل: اشکال نداره صبر میکنم 💔
00:13 عنوان نداره
00:55 وایی من عاشق شخصیته جوکر ام ......حرف نداره
00:07 نگاه کن چقدر دوست دارم 😌
00:49 کی میشه من کی میشه تو شبیه منو تو کی میشه خوب