00:33 و منی که کراش سگی روی این فیلم زدم😅🗿
00:33 و منی که کراش سگی روی این فیلم زدم😅🗿
00:16 اگ بیلی رو دوست داری فالوم کن!
00:18 منی که یه روزی میکردم درک همرو....
00:35 شعر زیبای شهریار............. مشابه ها
00:27 اگه صد نفر دوست داشتن ،بدون من
00:20 زیاددوستدارممشکلخوبازمنه🌚🎧
00:08 ای ننه چقدر دوست دخترمه
00:09 موقعیت:وقتی روزای سختت بدون اون گذشت و نبود آرومت کنه...!🙂🖤