00:41 چه دوست داشتن و قشنگ توصیف کرد.
00:41 چه دوست داشتن و قشنگ توصیف کرد.
00:13 #همدیگر را دوست داشته باشیم:)!!
00:10 من وقتی یکیو دوست دارم:💗
01:14 چشم و دلم روشن به سبک فاطی و ساسان مشابه ها
00:15 آینده ای که دوست دارم بسازم🥺🩷
00:08 دوست داشته باشه وقتم برات میزارع:)🌱
00:24 دوست داشتی جای کدومشون باشی؟؟؟
00:08 مدرسه عادی؟..
00:12 ولی تاب سواری رو از بچگی دوست داشتم و دارم❤️✨
00:08 دوست داشتنت هوس نیست که باشدونباشد....🤍
00:11 _وَچِهذوقِهاییِکِهتَبدیلِبِهنِفرَتشُد'🖤
00:40 تو شدی دوست داشتنی ترین اشتبام.....
00:51 من یه دختر معمولیم که خودمو دوست دارم 😎😎🫀
00:16 هیچکس رو انقد دوست نداشته باشین که... ❤🙂
00:17 اگه مسیر مدرست اینجوری بود بازم میرفتی مدرسه :))))
00:30 بدترین چیزی که تو مختونه چیه🤔...
00:09 سکانس / سازندش .
00:15 زحمت خوب میشن ولی جاشون میمونه
00:10 🗣هیتر : بی تی اس از ایران خوشش نمیاد : آرمی مطمئني؟😏
00:13 حقیقتا من خیلی وقته این من جدید رودوست دارم:):
00:11 یه دوست داشتم هر موقع حالشو میپرسیدم میگفت شبم
00:41 مدرسه ما ب روایت تصویر.:😂😂💔
00:14 خیلی بدی کردی ولی دوست دارم بازم😔🖤
00:17 گفتم دوست دارم نکرد باور🤷♀️:)
00:07 درس فارسی مدرسه بزن رو فالوکردن FATI_13850
00:31 ببین باهم بخندیم ویدیو طنز برای دوست داران طنز
00:26 من دوست داشتم همین...🥷🏿💤💔
00:22 دروغ بود دوست دارم..............