00:13 درسته سون جه خیلی خوبه اما......
00:13 درسته سون جه خیلی خوبه اما......
00:21 ببخشید دوست دارم لعنتی:)
00:22 کاشکی همیشه اون کلاس هفتم میموندم:)
00:46 ببین طرف رو برای چی دوست داری..- مشابه ها
00:15 اُلاف سیگما | بس کن سیگما علی 🗿☠️
00:16 تهیونگگگگگ گریه نکن دیگه گریم میگیره، جیمین شی چرا تو انقد مهربونی🥺😭
00:16 گناه هم باشی ،دوست دارم...🤍💯
01:00 دوست دارم هر چیو باشه برام بد:)
00:12 ولی ما خودمو دوست نداشتیم.......
00:30 تنها هفت دقیقه ای که دوست دارم به یاد بیارم...🥺🥲🍭
00:06 بزرگترین باگ دوست داشتن یک نفر اینکه..
00:18 من همه اینا رو دوست دارم 😍 ولی این یکی🤤🥰
00:26 دوستـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
00:29 اگه کسی رو دوست دارید هیچوقت ولش نکنید💔
00:17
00:34 Life goes on:))) BTS life goes on:))))
00:22 برای تویی که بهترین رفیقمییییی