00:16 تهیونگگگگگ گریه نکن دیگه گریم میگیره، جیمین شی چرا تو انقد مهربونی🥺😭
00:16 تهیونگگگگگ گریه نکن دیگه گریم میگیره، جیمین شی چرا تو انقد مهربونی🥺😭
01:00 دوست دارم هر چیو باشه برام بد:)
00:12 ولی ما خودمو دوست نداشتیم.......
00:06 بزرگترین باگ دوست داشتن یک نفر اینکه.. مشابه ها
00:30 تنها هفت دقیقه ای که دوست دارم به یاد بیارم...🥺🥲🍭
00:31 وقتی تو خانواده هیچکس دوست ندارد💔
00:18 من همه اینا رو دوست دارم 😍 ولی این یکی🤤🥰
00:26 دوستـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ