00:12 دوست دارم جــــــآن من 🌻💛:)
00:12 دوست دارم جــــــآن من 🌻💛:)
00:13 درسته سون جه خیلی خوبه اما......
00:21 ببخشید دوست دارم لعنتی:)
00:22 کاشکی همیشه اون کلاس هفتم میموندم:) مشابه ها
00:46 ببین طرف رو برای چی دوست داری..-
00:15 اُلاف سیگما | بس کن سیگما علی 🗿☠️
00:16 تهیونگگگگگ گریه نکن دیگه گریم میگیره، جیمین شی چرا تو انقد مهربونی🥺😭
00:16 گناه هم باشی ،دوست دارم...🤍💯