00:11 رامین تجنگی 💗 آنقدر خوب میخونه
00:11 رامین تجنگی 💗 آنقدر خوب میخونه
00:55 ما نمیگیم دوستت دارم ما میگیم.
00:16 دوست داشتن ادم ها ربطی به کنار هم بودن شون نداره
00:42 جونگکوکی این آهنگشو از همه بیشتر دوست داره چون تهیونگ خونده😇😇😇 مشابه ها
01:05 ویدئو طنز. اگه دوست داشتی فالو کن
00:10 باور میکنید دوست من به این نتیجه رسیده ؟!😍💖
00:17 خواستم فواید داشتنمو بهت بگم...دیدم...این آهنگ قشنگ تر میگه🥰😘
00:13 وای این خیلی خوب بود رسول حق با توئه😂😂
00:24 نقطه باخت هر آدم تو زندگی زمانيه كه ديگه خودش رو دوست نداشته باشه!
00:09 حالم خوب نیست...................
00:24 وقتی میگن چرا ربکا رو دوست داری🥲😂
00:16 چه خوب توصیفشون کرد..........😂
00:59 خیلی خشنگ شد ♡
00:32 حس های خوب !💓 (کامنت کنید کدوم رو دارید؟)
00:16 دوست پسرم خلع ولم نمیکنه ......
00:14 دوست داشتنی تر از صدات...❤♡ .
00:15 خودم خیلی اینو دوست دارم....😁✨️
00:37 اخه با چه زبونی بگم که دوست دالم..؟ 🥺🎀
00:13 بی نهایت دوست دارم🫀❤️🤍✨......:
00:37 خیلی جالب بود من دوست داشتم شما چی
00:48 تفاوت آیفون و سامسونگ 😂
00:14 نقاشیمخوبنیستولیخیلیخوببلدمدورهمتونخطبکشم!
00:30 میگم حاجی هر کی سره خاکم اومد دوتا فاتحه خوب بخونین اعمالم سنگینه
00:07 اگه جین رو دوست داری لایک کن💜💜💜💜💜💜
00:15 این اهنگشو دوست دارم که میخونه
00:16 زمان و دیقه مهم نیست مهم اینه که من دوست دارم❤️🩹🦋
00:21 بارسایی هستید یا رئالی ( خودم بارسایی هستم وای رئالم دوست میدارم)
00:37 دوست دارم وید..................