01:00 دوست دارم هر چیو باشه برام بد:)
01:00 دوست دارم هر چیو باشه برام بد:)
00:22 کاشکی همیشه اون کلاس هفتم میموندم:)
00:21 ببخشید دوست دارم لعنتی:)
00:46 ببین طرف رو برای چی دوست داری..- مشابه ها
00:15 اُلاف سیگما | بس کن سیگما علی 🗿☠️
00:06 بزرگترین باگ دوست داشتن یک نفر اینکه..
00:12 ولی ما خودمو دوست نداشتیم.......
00:30 تنها هفت دقیقه ای که دوست دارم به یاد بیارم...🥺🥲🍭
00:16 تهیونگگگگگ گریه نکن دیگه گریم میگیره، جیمین شی چرا تو انقد مهربونی🥺😭