00:41 چه دوست داشتن و قشنگ توصیف کرد.
00:41 چه دوست داشتن و قشنگ توصیف کرد.
00:16 شماهم وقتی باهاش حرف می زنید دلتون پر میکشه🤕🤍
00:13 #همدیگر را دوست داشته باشیم:)!!
00:10 من وقتی یکیو دوست دارم:💗 مشابه ها
00:12 هردوشونم مظلومن کدوم فیلم رو بیشتر دوست داشتین؟؟
00:08 دوست داشته باشه وقتم برات میزارع:)🌱
00:16 اسیه چه خوب با تولگا حرف میزنه😂👊
00:15 آینده ای که دوست دارم بسازم🥺🩷
00:24 دوست داشتی جای کدومشون باشی؟؟؟
00:16 #پوتک ..وصیت کردم با من دو فنجان چای هم دفن کنید....حرف حق
00:22 حرف دل بعضیامون.........😞🥺💔
00:10 وقتی مامانم تو جمع داره درباره من حرف میزنه:
00:12 ولی تاب سواری رو از بچگی دوست داشتم و دارم❤️✨
00:08 دوست داشتنت هوس نیست که باشدونباشد....🤍
00:11 _وَچِهذوقِهاییِکِهتَبدیلِبِهنِفرَتشُد'🖤
00:13 جوری که باهاش حرف میزنم:
00:40 تو شدی دوست داشتنی ترین اشتبام.....
00:09 سکانس / سازندش .
00:51 من یه دختر معمولیم که خودمو دوست دارم 😎😎🫀
00:16 هیچکس رو انقد دوست نداشته باشین که... ❤🙂
00:30 بدترین چیزی که تو مختونه چیه🤔...
00:15 زحمت خوب میشن ولی جاشون میمونه
00:17 میدونستید یا نه چیه جین و خیلی دوست دارید ؟
00:10 🗣هیتر : بی تی اس از ایران خوشش نمیاد : آرمی مطمئني؟😏
00:18 حرف زدنات کور بشه دلم میره برات 🥺🤞❤️
00:20 چرا آهنگا حرف دل منو میزنن ؟ =I
00:23 دلم میخواد یه مدت از همه دور باشم:)))....🚶🏻♀️💔
00:13 حقیقتا من خیلی وقته این من جدید رودوست دارم:):