00:17 اَز جَهان سَهمَم تویی❤️...:)جان من جانان من!❤️
00:17 اَز جَهان سَهمَم تویی❤️...:)جان من جانان من!❤️
00:11 حق مق هرچی دوس دارین اسمشو بزارین 😂😐
00:10 قیافه من وقتی دوس پسرم میگه مگه....
00:27 نسل جدید فرغون: کپشن را بخونید مشابه ها
00:10 همیشه وقتی کسیو دوس داری از دستش میدی 🚬😢
00:20 اسم دختر کوتاه و جذاب : )
00:08 کاری ک دوس دارم با موهاش بکنم🙃🤌🏻
00:15 دوس داشتم که دستای توهمیشه....
00:19 نَفـهمیدی نفسم بِ نَفَسـت بَنده؟!
00:09 پس دوس نداشته باش اکی ...🙂🚶♀️
00:25 چقدر سخته کسیو دوس داشته باشی ولی نتونی کنارش باشی
00:26 شوگا دوس نداره کسی بقلش کنه😂😂😂😂
00:15 ولی این دوتا خیلی خوبن >>
00:25 انباکس دوس دالین عایا ؟😂🥰🙂🌹
00:09 دقیقا کاری که دوس دارم با موهات کنم🥺😂
00:21 آهنگشو دوس :))))))) قشنگه 🥲💙
00:22 هیچکسی منو دوست نداره😔💔 هیچکسی منو درک نمیکنه 😔💔
00:06 لعنت به آدمای که از دوس داشتن فقط ...
00:07 من دخترم ولی بخاطر رونالدو فوتبالو دوس دارم😅🪷
00:11 آخه کی تورو دوس نداره جذابببب♡>>>>>
00:14 حامیـــم دوس دارین؟نظرات بگین فعالیاتا بیشتر میشه🥹❤️
00:30 اگه از اینا دوس دارین کامنت بزارین اتیشاا
00:08 من ک خیلی دوس دارمش اگه شما هم دوس داشتی نظر بده
00:10 +زندگی بدون دوس پسر چجوریه؟-عالیههه
00:13 پسرا جلوی کسی که دوس دارن😂💔
00:10 معرفی میکنم بچم:(چون مامانش جوجه دوس داره🐣🤌)
00:16 از اول میدونستم اشتباهه دوس داشتنت:)💔
00:11 دوس پسرش خلع🤡🎈