00:13 داشته''ها''هیچ''وقت''به''پُرنگی''نداشته''ها''نیستن..!😕💔
00:13 داشته''ها''هیچ''وقت''به''پُرنگی''نداشته''ها''نیستن..!😕💔
00:15 ولی این دوتا خیلی خوبن >>
00:25 انباکس دوس دالین عایا ؟😂🥰🙂🌹
00:09 دقیقا کاری که دوس دارم با موهات کنم🥺😂 مشابه ها
00:21 آهنگشو دوس :))))))) قشنگه 🥲💙
00:22 هیچکسی منو دوست نداره😔💔 هیچکسی منو درک نمیکنه 😔💔
01:05 صداقت نعمت با ارزشیه ازآدمای بی ارزش انتظارش رو نداشته باش
00:06 لعنت به آدمای که از دوس داشتن فقط ...
00:07 من دخترم ولی بخاطر رونالدو فوتبالو دوس دارم😅🪷
00:11 آخه کی تورو دوس نداره جذابببب♡>>>>>
00:14 حامیـــم دوس دارین؟نظرات بگین فعالیاتا بیشتر میشه🥹❤️
00:13 پسرا جلوی کسی که دوس دارن😂💔
00:11 آدم دل تنگ چیزی که هیچ وقت نداشته..نمیشه✨🧠
00:30 اگه از اینا دوس دارین کامنت بزارین اتیشاا
00:10 +زندگی بدون دوس پسر چجوریه؟-عالیههه
00:08 من ک خیلی دوس دارمش اگه شما هم دوس داشتی نظر بده
00:12 -اگقرارباشهانقدردبکشمدوستمنداشتهباشید؛
00:19 شما رفیق نبودید برام فقط شیطان پیشم بود پس ادعا رفاقت نداشته باش
00:16 از اول میدونستم اشتباهه دوس داشتنت:)💔
00:18 از این سناریو ها دوس دارید بازم بزارم؟
00:10 معرفی میکنم بچم:(چون مامانش جوجه دوس داره🐣🤌)
00:11 دوس پسرش خلع🤡🎈
00:20 فقط خودتو دوس داشته باش.........
00:24 یاع یاع یاع 😁🤝🏻............
00:12 آدم دلتنگ چیزی که هیچوقت نداشته نمیشه:)
00:31 دوس دارمـ دستم تو دست باشه🖤🌑
00:21 اگ کسیو دوس داری باید بدونی اونو از دست خواهی داد♤
00:12 ❞ یکی از نشانههای بلوغ انسان کپشن مهم