00:11 آدم دلتنگ چیزی که هیچوقت نداشته نمیشه ... 🕊🫠
00:11 آدم دلتنگ چیزی که هیچوقت نداشته نمیشه ... 🕊🫠
00:17 ما آرمی های ایرانی نمیتونیم اون حسی که اون فنها دارن و تجربه کنیم 😓
00:14 میخوامت دلبر دوس داشتنی خودم😍
00:09 وقتی دوس دخترت میخواد دعوا راه بندازه😂 مشابه ها
00:30 واقعا دوس داشتین نقش کدومو بازی کنید؟!
00:16 هیچکس رو انقد دوست نداشته باشین که... ❤🙂
00:14 وقتی از میپرسن چقدر پرسپولیسو دوس داری؟
00:16 جوری که این مودهههههه:))))))))
00:14 اوهوم از من انتظاری نداشته باش....🖤🪐🌚!
01:25 تو چی دوس داری ؟ فقط واسه خودت بخنده یا اجتماعی
00:42 با کدومش خاطره داشتین:>؟
00:26 واقعا این آهنگ رو خیلیییی دوس دارم 💕
00:16 چطور دوسشون نداشته باشیم؟؟؟؟؟؟
00:08 من بمیرم ولی اینا بیماری نداشته باشن 🥺🥺
00:05 هیچ کسی رو اونقدر دوست نداشته...
00:26 نت نداشته باشی بد دردی هس...🧸
00:11 بگو که هنوز چشامو دوس داری🖤🥺
01:09 توی این سفر تموم نشدنی جوری دوستت دارم:)
01:00 اونی و که اینجوری دوس داری کامنت کن :)
01:00 اگه از این ویدیو ها دوس دارید تو کامنتا بگیدددد🌈🌈
00:17 بیشتر از هرچیری تورو دوس دارم SANAZ:)
00:08 دوسپسر دیوث!😂
00:11 وَ وُجُودَت تَسکینی ست بَرایِ قَلبِ
00:12 وقتی یکیو دوس داری زیاد مزاحمش نشو:)…
00:16 چقد حامیمو دوس داری؟🥺✨💙
00:24 چقد دوس داشتم این هالو باهات داشتم لعنتیــ:)
00:15 جوری که دوس دارم فامیل رو بدرقه کنم😂
00:20 🫂🧿😍mobina 😍🧿🫂