00:13 همیشهبهشمیگفتمفرشتهای:)
00:13 همیشهبهشمیگفتمفرشتهای:)
00:23 لیاقت چیزی که تو نداری........
00:26 چاره ای نداری جز اینکه بری من بیچاره و اواره کنی🥺💔
00:12 هیچ درکی از رمانتیک بودن نداری😂🤌🏻 مشابه ها
00:40 اینقد سخت شد زندگی برامون که حتا دوس نداریم تولد بگیریم
00:20 اگه دوس داشتین این فیلم کره ای رو حتما ببینید اسمش این زیر هس
00:17 چند تا کد کاربردی.............
00:15 وقتی دیگه طاقت زندگی کردنو نداری
00:16 به ادم مورد علاقم نزدیک نشو ، چون قاتل شدن رو دوست ندارم
00:20 وقتی از کسی که انتظار نداری ضربه میخوری:😅💔
00:10 بفرس برای کسی که دوس داری باهاش وقت بگذرونی..😉🥲✨
00:07 هرگز با پسری که دوستش نداری شوخی نکن چون اون پسر دیگه عاشق نمیشع
00:10 تو حق نداری رفیق به نظرتون درست میگه؟
00:08 اون برگشته ولی تو دیگه بهش حسی نداری
00:10 ولی یاسمن حامد دوس داشت😭🚶♀️🖤
00:07 دوس پسرم حله ولم نمیکنه یک کمی حوله همش الکیه :)
00:10 حیف که لیاقت نداری ...💔
00:31 انقد دوس دارم تو منو کنسل کنی 😂😂😂
00:07 تا وقتی اینو🧠نداری............
00:11 همه مون از این دوستای خنگ داریم اگه نداری خودت اون دوست خنگه ای 🤣
00:15 اونوقت میپرسی تو اصن منو دوس داشتیییی؟😔🗿
00:27 ولی دوس دارم چشمایی کع نگات می کنه رو از حدقه در بیارم 👀🚶🏼♀️
00:15 هرچی دوس داری اینجا بنویس.....
00:26 چرااااا انیمه رو دوس داریممممممممم
00:20 به جونه تو هنوز کسیو مثل تو دوس ندارم
00:13 چرا تاریخ ایران رو دوس داری....؟
00:53 تو کامت بگو کدومو دوس داری ...
00:13 زندگی زمانی که به هیچکس احساسی نداری...