00:09 چه خلاقیتی داشته. ایول👏👏😂😂
00:09 چه خلاقیتی داشته. ایول👏👏😂😂
00:11 رابطه این جانب با گوشیم و اما با لپ تابم😅
01:00 آتوسا مدگل
00:49 نقشه رو گذاشتن رو لحجه گیلکی . مشابه ها
00:26 وقتی خیلی زود دیر میشه...
00:18 معتادتم هرچند تلخ وسرد باشی>>>
00:16 دوسالهمنتظراینآهنگمچرامنتشرنمیشه🥲❤️🩹
00:23 کسی که واقعا دوستت داشته باشه ...
00:12 شرمنده نمیتونم بذارم چشماتو کس دیگهای داشته باشه😔😅💞
01:46 محسن چه کردی با همه محسسسسن ..
00:30 حیوانات اگه موی انسان هارو داشتن اینجوری بودن...😂🤩
00:09 اميدوارم همتون يدونه از اين رفيقا داشته باشين 💜💜💙💙
00:08 چرا همیشه کسیو که دوس داری ماله یکی دیگه میشه
00:30 اگه ازینا دارین نگهش دارید خیلی حس خوبیه 🙃🖤
00:22
00:46 وقتی دوس پسرم میاد خاستگاریم 😂
00:08 قدرت همچین صدایی میتونه داشته باشه:
00:25 آبان🦂یوهوووهووو؛شما چ ماهی هستین؟
00:12 وقتی خدا میگه باید حرف نزنیم و فقط صبر کنیم✨️🫀🦋
00:25 مرگ تنها چیزی هس ک دوس دارم .🥀❤️🩹
00:15 این من بودممممم😔پفک دوس داشتنی من🎀
00:15 فقط و فقط امید داشته باش...:)♡♡♡
00:12 دوس دارم روز مرگم را جشن بگیرم
00:29 حقایق: بازی فرار از قطار
00:08 خانوداه مادریتو بیشتر دوس داری یا پدری🫡🫡
00:33 حس میکنی یادت نمیاد خوب بودن چه حس و حالی داشته!
00:11 سال جدید 1403روبه همگي تبریك میگم🥹🤍🫶🏻
00:10 کاری ک دوس دارم باهاش بکنم🤌🏻:)