00:11 تا کی میخای دوســــــــش داشته باشی؟
00:11 تا کی میخای دوســــــــش داشته باشی؟
00:07 دوست داشتن قشنگه ولی به شرطی که دوست داشته باشه!؟)
00:10 ولی یاسمن حامد دوس داشت😭🚶♀️🖤
00:53 تو کامت بگو کدومو دوس داری ... مشابه ها
00:15 اینکه بتونیم یکم خودمونو دوست داشته باشیم
00:13 منطق رفیق منم اینه اگ حالت تهوع داشته باشم حاملم 😂😂😂😂
00:41 روزگار عجیبیه:((((((((((((((((
00:10 میشحدوسمداشتهباشی؟دگباچزبونازتخاهشکنم:)
00:50 (((((((((((((((((((((((((((((((((:
01:08 خیلی امید داشته به اون برنامه 🤣🤣🤣
00:37 شستوشوی شت صورت/خیلی کیوت💖💝💞🎀
00:29 آدم باید یه رفیق مثل حنا داشته باشه:))
00:07 دوس پسرم حله ولم نمیکنه یک کمی حوله همش الکیه :)
00:59 آدم باید خودشو دوست داشته و با خودش کنار بیاد
00:31 انقد دوس دارم تو منو کنسل کنی 😂😂😂
00:27 ولی دوس دارم چشمایی کع نگات می کنه رو از حدقه در بیارم 👀🚶🏼♀️
00:42 تصمیم گرفتم خودمو دوست داشته باشم:)
00:30 رفیق خوب یک نعمته هواشو داشته باش
00:13 چرا تاریخ ایران رو دوس داری....؟
00:20 به جونه تو هنوز کسیو مثل تو دوس ندارم
00:04 اسم مخفی خودتو داشته باش🐈⬛🍀
00:26 چرااااا انیمه رو دوس داریممممممممم
00:15 هرچی دوس داری اینجا بنویس.....
00:24 آهنگ غمگین خلسه من آهنگ خلس را دوس🙁
00:29 اینجور پسری و رو باید با تمامه وجودت دوست داشت❤
00:10 ✦درکبشهتااینکهدوستداشتهبشه✦
00:15 اونوقت میپرسی تو اصن منو دوس داشتیییی؟😔🗿
00:18 شاید مرک کمتر از...زندگی کردن درد داشته باشه:/