00:14 یاسمین و لیزگه🦋__..__..__..__
00:14 یاسمین و لیزگه🦋__..__..__..__
00:07 وقتی با مامانت دعوات میشه و 1 ساعت بعدش:::
00:20 وقتی بزرگ شم عاشق نمیشم...😔💔
00:48 اسمع فیلمو کسی میدونه؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مشابه ها
00:37 آسدورم
00:51
00:06 اسدور💕_______________________
00:11 فن بیانم تو مواقع حساس اینجوریه 🤣
00:20 چیپس میخوری؟آره؟....
00:22 آسدوررر🍬
00:16 از سیگآر یآد گرفتم بہ پآے ڪسے بسوزم ڪہ نفسشو بهم بده' ️
00:20 خواهران برادران : خواهران برادرانم
00:15 نگاه برک 😂
00:07 😎🤣برک گنگ
00:22 آسدور✨💙
00:21 اینم دروک و آسیه🤘
00:11 برای اینکه برقصه :
00:30 آسیه و دروک چه خوب باهم دعوا میکنن😂❤
00:17 کلیپ از سریال زیبای خواهران و برادرانم:
00:33 سم از استری کیدز .
00:29 👦❤👧 ؛
00:12 ندیدم کلیپی حق تر از این..😂💔
00:18 جانفزا🥺......................
00:09 خوبه که هستی و هیچ وقت نمیری 🥺🖤🥀
00:12 کلیپ از سریال زیبای خواهران و برادرانم:
00:41 مامان شما هم اینجوری هست...؟؟😂💔
00:10 + ام..خببه...
00:25 جوری که علی با جدیت میگه کامیون چپ کرد😂😂😂