00:22 تو را میپرستم💜 .
00:22 تو را میپرستم💜 .
00:15 بی تی اس :
00:12 آه خدا مدرسه آدم رو نابود میکنه ، مخم داره میترکه
00:22 م همچنان شاید برد دربی هستیم و... سوزی استقلالی ها 😂 مشابه ها
00:09 و اینجوری آرمی ها از بی تی اس محافظت می کنن😎
00:08 #تهیونگ . #بی_تی_اس #آرمی ♡♡♡♡
00:44 چیزی نیست از فشار گرماست😅😂
00:21 کسی ناراحتم میشه به،توعمرت گروه بهتر از بی تی اس نخواهید دید
00:16 تهیونگ / بی تی اس 💕💕💕💕💕💕💕💕
00:25 چه درد هایی که بی تی اس کشیدن 3
00:45 تهکوک 🤌🏻🙂
00:15 اهم ؟ ما که چیزی ندیدیم😔