00:15 آذم چقدر میتونه مهربون باشه با وجود درد زیاد❤️⛓️
00:15 آذم چقدر میتونه مهربون باشه با وجود درد زیاد❤️⛓️
00:16 بیا مرحم درد عالم این اهل دنیا دل ندارند😓
00:36 شدم دندون لق تو دهن این خاک ...🎧👨🦯
00:20 مگ تو واسه من وقت داشتی ک حالا میخوای درد دل کنی مشابه ها
00:25 بعضی اوقات سکوت یک نوع درد است :))))
00:28 این ادیت تو اوج قشنگی کلی درد داشت:))
00:22 `غم تقدیر هم قطار درد ما شده `
00:20 درد را باید فهمید تا زندگی را درک کرد.
00:34 آرزو دارم بفهمی درد را (: تلخی برخورد های سرد را !
00:12 اما هر بار بیشتر از قبل درد کشیدم...(:🖤
00:09 رفته واکسن بزنه میگه دمت گرم درد نداشت😂🤣
00:20 خوبه هم درد و دوامی وقتی پر حرفم گوش شنوامی:
00:30 از زخم آنچه میماند درد است...
00:23 به درد هم نمیخوریم :)
00:07 درد را از هر طرف بخوانی درد است
00:10 کلا دو دسته فندوم وجود داره ، که ما دسته دوم هستیم ! 👌🏻😔
00:17 وقتی میپرسن چرا درد ودل نمیکنی
00:21 موسیقی تنها مکمل درد های ماست(:
00:32 حال این روزا...................
00:08 وقتی کسیو نداری باهاس درد دل کنی🙃🥹
01:00 دیگه ب درد نمیخوره این دنیا 🥀🥀
00:18 اما..... .
00:07 +حسین جان؟ +برای آدم های مچاله شده از درد هم جا داری؟
00:09 شاید روزی به درد های امروز خندیدیم🙃
00:30 ولی جوریکه پیشرو از درد میگه...:)
00:07 •• 🌱🤍 شبی از میان این همه درد اُمید میروید!
00:08 ولی این زیادی درد داشت:)))))))
00:09 دردناکه...! ولی مثل درد سابق نیست...!