00:24 ما هم خیلی خیلی گریه کردیم 🥲😢😭
00:24 ما هم خیلی خیلی گریه کردیم 🥲😢😭
00:15 اگه منم بمیرم دوستام اینطوری دور قبرم جمع میشن یا میرن پی خوش گذرونی
00:40 چه بی هوا هوای گریه دارمم(Theshey)
00:18 .... دلیل نگاه نکردم به پسرا.... مشابه ها
00:13 خنده هاشو عشقه گریه هاشو عشقه:)
00:30 غمگینـ مرگـ گریه عزیزانـ ناراحتىـ
00:13 #چه ذوق هایی ک تبدیل ب گریه شد. . . 🖤🚶♀️
00:20 Pik______________pinterest🫧🦋
00:33 صدای گریه منو می شنوی ..........
00:08 او خدای غیرممکن هاست✨... در حالی که تو برای ممکن گریه میکنی🥺❤️🩹
00:10 و تنها دلیل دوست داشتن اسپانیا از نظر بارسااااایی ها...🔥⚽
01:00 خیلیامون احتمالا باهاش خاطره داریم:)
00:11 غمگین برای مناسبت دختررککککککککک
00:08 حسم اون لحظه ::::)))))). .
00:14 بدون عنوان __^^^______^^^_____
00:25 دلیل ادامه ی حیاط پسرا 😂😂🥺؛
00:28 از گریه هاش بغضم گرف..........
00:06 بد ترین نوع گریه شبه که صدات بیرون نره تا کسی بیدار نشه
00:07 بابت تمام شب هایی رو که با گریه گذروندی.....!
00:19 چرا داری گریه میکنی؟
00:59 انقد شبا سرمو کردم زیر لحاف و برات گریه کردم.
00:11 هیچ داستانی نمی تونه من رو به گریه بندازه🥹
00:04 این همه سختی رو بی دلیل تجربه نکردی...
00:18 گریهکنبزارهمشبیادبیرونزودباش..
00:21 تبدیل شدن خنده شوگا به گریه🥺🥺
00:09 چرا هر وقت عصبی میشی گریه میکنی؟ چون اگ عصبانی بشم..
00:32 اگه اینجوری بود من الان گریه نمیکردم
00:05 فقط هنذفریم بود که صدای گریه منو شنید..