00:16 دلتنگ حرمتم اقاجان..........!!
00:16 دلتنگ حرمتم اقاجان..........!!
00:07 یه روزم میاد که دلتنگ روزایی میشی….
00:20 دلتنگی بد دردیه مخصوصا اگه دلتنگ کسی باشی که ارزشش رو نداره :)
00:26 چون من هروز دلتنگ تو هسم! مشابه ها
00:09 من بمانم یا نمانم هیچ کس دلتنگ نیست🥀:)
00:09 هیچ کس دلتنگ نیست:))
00:12 Mahi: من دلتنگ ترت میشم:)🖤☻️🙂
00:15 بعضے وقت ها دلتنگ خاطره ها میشی نه آدما🤙🏿😐✌️🏻
00:15 دلتنگ روزهایی که از ته دل میخندیدیم
00:31 ادیت خودم برای عزیزان دلتنگ کربلا...
00:13 غریبه دلتنگ................. 💔🥀
00:25 هرچه کویت دورتر ، دلتنگ تر مشتاق تر !
00:50 استوری نوشته غمگین حرف حق . .
00:15 دلتنگ کسی که سرش با یکی گرمه و نیست
00:15 طرفِ دلتنگ همیشہ ما بودیم:////💔
00:26 الان دوسال نه ماه و چهار روزه ک دلتنگتم:(🖤
00:15 دلتنگ کسی هستم ک قول دادم مزاحمش نشم🥲👩🏻🦯
00:12 اگه اینطور بود که دیگه دلتنگ نبودیم...
00:14 🥀🖤اسلام الیک یا حسین ابن علی (ع)🥀🖤 دلتنگ حرمتم اقا جان 🖤🥀
00:03 دلتنگی و فراق: متن احساسی یک رابطه گذشته در شبی بارانی ویدیویی عمیقاً دلتنگ و حزنانگیز که با ترکیبی از موسیقی غمگین و متنی فارسی بر روی پسزمینهای از خیابان بارانی و تاریک، حس از دست دادن و غیرقابل تک...
00:15 دلتنگ کسی هستم که قول دادم مزاحمش نشم🥺💔:
00:28 کسیواسمشبیهتونمیشه:)!
00:05 خدا ولم نمیکنه ولی ادما میکنن پ جاست الله🫀
00:09 دلتنگ کسیم که..................!
00:11 ولی خب ما کع مث تو نیستیم، دلتنگ شدیم:)
00:15 مگه میشه ادم دلتنگ این لحظه ها نشد؟:)
00:08 غمگین دلتنگ کسی نبود خودم بودم کسی هم نباشه خودم هستم
00:47 واسه کی دلتنگ شدی بفرس براش؟....