00:14 .............پوتک.............
00:14 .............پوتک.............
00:14 ......................!ًٌّ....
00:08 وگرنه کیه که این روزا گوشیش دستش نباشه؟:)
00:49 واقعا راست هستش برای من که پیش اومده مشابه ها
00:12 اعُوذ بِالله مِنَ الدلتنگی🍁💔
00:13 من بی احساس نیستم،فقط آدمش را پیدا نکردم :)
00:24 دیر میفهمی بهترین دوران مدرسه است:))
00:14 ،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،
00:27 پسره چه جراتی داشت ما اگه بودیم ..😂😂
00:07 هی واقعا هی
00:13 ...........................................
00:10 Man harfi ndaram kaPShen ba sho ma:)🗿
00:11 اخرین دیدارمون یادته؟:))))))))
00:08 قیافه رفیقم کمتر از 10 روز دیگ..
00:35 مواظب طرز فکرامون حرفایی که میزنیم باشیم🙂💔
00:13 نمیدانم چه کنم با ای حال بی قرار... 🖤🥀
00:13 من از همـه خوردم ولی به همـه گفتم زدم . تو ام بگـو زده :) ️
00:20 شما حاضرید بعد مرگتون اعضای بدنتونو اهدا کنین؟
00:11 اینو قبول دارم واقعا راست گفت!
00:13 کلیپغمگینبرایتنهایی
00:11 آه سرم داره منفجر میشهههههههههع
00:38 چیشدٰسردٰراوٰردیازِبهشتاوٰنٖ!-:)🗿🚬
00:12 بنازم تنهایی را ک هیچوقت تنهام نگذاشت🖤🖤
00:11 جهت یادآوری یک مهر از رگ گردن به شما نزدیک تر است🤣🚶🏼♀️
00:24 هییییی💔😅 .
00:18 مَــن هَمیشِه میخَندم وَلــی هیـچوَقت خوشحال نیستَــم...🖤
00:14 درسته
00:14 تو حتی نمیتونی درک کنی که چقد دلتنگ صداتم...!💔🙂