00:18 منم دلم تنگ میشه ببین منم بعد تو خوردم زمین....!
00:18 منم دلم تنگ میشه ببین منم بعد تو خوردم زمین....!
00:44 بیاید باهم بخونیم ، بریم یک ، دو ، سه ...
00:20 عنوانی ندارم................
00:15 دشی میگه تو خیابونا دنبال همچین قیافه ای نباشیم! مشابه ها
01:09 کلیپ دشی بوسه ات را برلبانش دیدم🥺
00:14 عاشقانه غمگین جدایی با گیتار 🕷️🖤
01:30 اهنگ جدید دشی با نام رز بنفش
00:29 منم گیتار راک میخوااااااااام 😒
00:46 آرامشی ک صداش داره🥹 ،
00:44 غمگیننننننن غمیگنننننننننننننننن
00:24 دلم با گیتاری کهمیزنی خوبه همیشه گیتار بزن تا ببینمت💔✨🌱
00:15 کبوتر دل جنگی باشه ؟!😂😂کبوتر عاشق
00:57 ی اهنگ قشنگ از علیها ب نام گل لاله 😍🌹🥀
00:18 یک قسمت از فیلم روز بله گویی...
00:11 چقدر این خوبه منم گیتار (。◕‿◕。)
00:43 دشی باشه ؟!
00:11 گیتار زدن غمگین عاشقانه خیلی زیبا
00:27 دشی ...... :)..... .. ؟
00:14 خو مشکل همینه هیچی نیست😔😭😂💔✨
00:20 یه خانوم با اصالت این جوری ..👀✨
00:37 امان از این گیتار/میکروفون های جادویی😔
00:43 آهنگ دشی........................
00:36 و باز هم بخشی از آهنگ جدید دشی
00:57 .... ''اگـه بـودی منـم بـودم'''.....
01:05 -------------------------------
00:15
00:09 دشی شما شیدای مــــــــــــــــــــن:)
00:40 جز غم تو هیچیو حس نمیکنم🖤🥀 دشی