00:44 ...ااگه تنهایی کلیپ بود🥲💔.....
00:44 ...ااگه تنهایی کلیپ بود🥲💔.....
01:00 زیبایییییییییییییییییییییییییییی
00:44 صدای بچه های مترو و کار هعی🥲💔
00:47 خوندن دختر پسر در بلایدیت🥲...... مشابه ها
00:13 شماها رو نمیدونم ولی من یکی با صدای دشی زندگی میکنم>>>
00:24 جز غم تو هیچی و حس نمیکنم🙃🖤.
00:09 اونوقت من بچه بد خانوادم چون...😐🚶🏼♀️
00:05 ................................
00:13 مکن ای صبح طلوع😶( امتحان فردا )
00:13 دشی شما شیدای مـــــــــــــــــــــن:)
01:00 دشی:بچه ها نزارید دیر بشه چون. بقیشو تو پست میبینی
00:16 ضربان قلب من وقتی صدای دشی میشنوم
00:23 ما خون اینا رو داریم این خودش آرزو خیلیاست❤️
00:26 ولـــی خدایـــی ایــن حـــرکـــتو یــــاد بـــگـــیـــریـــد
00:27 دشی ...... :)..... .. ؟
00:27 موزیک ویدئو دخترانه چشام باریدن.
00:18 اکس دیت غمگینن علی rz و نفسrz 🖤
00:16 قشنگ ترین اهنگ بی کلام🫠👨🏻🦯
00:18 برای چی درس خوندی؟..
00:07 وقتی از معلم اجازه میگیرم تا برم دستشویی:
00:29 ما ادامه داریم با گیتار:)......
00:11 جوری که مغازه دار ها با راک استار سود کردن حالت عادی سود نمیکردن
00:29 ببنید پسره چه خوب بلده گیتار بزنه عررررر♣🍷
00:32 دشی:))))))))))))))))))))))))))))))
00:21 💙🙃
00:07 بخدا راس میگه😂#پوتک_خان😂🤜🚶
00:40 جز غم تو هیچیو حس نمیکنم من کجای قصه توام دشی
00:11 بنواز و بخوان با گیتار واسه ما🎻