00:18 وااای شت....خیلی اهنگ خوبیه....
00:18 وااای شت....خیلی اهنگ خوبیه....
00:39 ای دل دیوانه ب پای که نشستی؟؟:))
00:25 .......یاشار و عمه بتول........
00:23 قول میدم قلبم پیشت باشه دیگه نره:) مشابه ها
00:31 اهنگ هایی ک دنبالشونی .
00:18 منم دلم تنگ میشه ببین منم بعد تو خوردم زمین....!
00:33 ''''''''باب اسفنجی:)'''''''''''
00:19 ولی تلخی این اهنگ:))))))))))))
00:59 .........................دشی😍!!
01:09 محو صدای خواننده بودم تا اینکه گیتاریست شروع به خوندن کرد
00:17 الان توی زندانم ...چشم انتظار سندی
00:14 وضعیت من وقتی حامیم اهنگ جدید میده🥺😂♥️
01:12 دشی. دِشِی❤️❤️❤️❤️❤️❤️
01:00 دشی............................
00:44 بیاید باهم بخونیم ، بریم یک ، دو ، سه ...
00:22 دشی شما شیدای مـــــــــــــــــــــــن
00:35 نامه ای که تبدیل به یه اهنگ شد...
00:54 اهنگ پدرخوانده:))) خوب زدن؟
00:39 ای یار قسم خورده هنوز زنده که هستی🥀
00:21 نظرتون راجبه این اهنگ چیه...؟؟
00:15 دشی میگه تو خیابونا دنبال همچین قیافه ای نباشیم!
00:10 من وقتی دارم فیلم عاشقانه نگاه میکنم...
00:44 دشی منه اسمش چیههه؟. ـــــــــــــــ ـو
00:38 اسم اهنگ هایی که این روزاقفلی زدین روبگین..؟؟؟
00:23 تو نیستی و من در نبودت با این اهنگ میگذرانم
00:27 موزیک ویدیو حامیم:به جای حامیم بخون
00:27 باب اسفنجی شلوار مکعبی در بیکنی باتم