00:20 از دستش دادم .................
00:20 از دستش دادم .................
00:23 با خودت میگی چرا از دستش دادم.!
00:10 من میتونم هرچیزی رو از دست بدم ولی تورو نه
00:07 م از مدرسه بدم میاد ولی.......🌑🚶♀️ مشابه ها
00:36 شده آرزوی بعضی ها که به دستش بیارن
00:15 خواستم بهت پیام بدم .... بعد فهمیدم توهم دست داری.
00:29 این فیلم عالیه از دستش نده خیلی قشنگه و طنز هم هست
00:07 دیگه موقشن قورتت بدم 🤤❤️😜🤣
00:10 همیشه وقتی کسیو دوس داری از دستش میدی 🚬😢
00:22 من باید سقوط میکردم ،تا همه چیز رو از دست بدم
00:22 کاشکی همیشه اون کلاس هفتم میموندم:)
00:31 من از این حرف ها تونستم به زندگی بهتر ادامه بدم
00:12 حتی نمیخام بعت اهمیت بدم 🫥🚶♀
00:13 فقط یه دهه هشتاد درک میکنه:)🤍
00:12 بعله عزیزم تا از دستش ندی نمیفهمی..(:
00:08 چه طعمی میدین؟🤪💙
00:08 و زندگی که تلاش میکنم بهش بدم (:
00:23 این حرف جیمین و هرگز یادتون نره !
00:25 یه امیدمون نشه؟ راستی لایک و فالو یادتون نره
00:15 `فک کنم باعث حال بدم خودمم ولی خب`
00:21 همبدممیادازتهمدلمتنگه.
00:14 دوستاتپیگیرمنمیخایبدماسکرینش؟🥷🏻💤
00:04 کاش اون لحظه ها برگرده تا بتونم بهت نشون بدم که چقدر مهمی!))
00:08 وقتی میخام ب یکی دلداری بدم..😂😅
00:13 ایده ی ایستگاه کردن بقیه🤠
00:17 منمیبرم،اینکارمنهوخوببلدمانجامشبدم!
00:11 من از خودم بدم میاد چون عاشق توام
00:23 بی تی اس انقدر عالیه که خودشون مقابل خودشون قرار گرفتن ! 👌🏻😏