00:22 آخرم روی تو دست گذاشتم .. تو گوشیم اسمتو 👈👉🫠❤️
00:22 آخرم روی تو دست گذاشتم .. تو گوشیم اسمتو 👈👉🫠❤️
00:08 ولی آیا کسی از اینکه منو از دست بده میترسه؟
00:06 کسایی که ماه رو دوست دارنو از دست ندین....
00:07 ولی وایبی که بارون به آدم دست میدهᏪ⿻ مشابه ها
00:28 گوشی یونگی دست جونگ کوک هست😂😂😂😂
00:21 تا حالا انقد رو دست نخورده بودم😂
00:12 برای کسی که عشقی از دست داده است
00:09 :((بسپارررر دلتو دست محح❤🍫)):