00:10 گریه کردن غم های درون قلب و دل
00:10 گریه کردن غم های درون قلب و دل
00:09 فقط منم که با تموم وجود درک میکنم؟
00:39 تا وقتی که نبینی درک نمیکنی حالِ منو...🖤🥀
00:10 کااش بچه می موندیم (: مشابه ها
00:23 نسلی که هیچ وقت درک نشد
00:08 ولی قلبا هیچوقت فراموش نمیکنن😔❤️🩹
00:17 دخــترا فرامــوش نمیکنن... 😥💔
00:06 و چه زیباست که همه ی ما بجای درک شدن ترک شدیم:)
00:06 و همینقدر بیدرک بودن آدما.....
00:12 یعنی هیچکس نیس یکم درک کردن بلد باشه
00:58 وایب خوب / حس درک شدن توی تک تک کلماتش هست ..
00:14 ما از آنان که به ما تکیه کرده بودند بی پناه تر بودیم :)))
00:05 مهربونی رو فهمیدن فرق داره....
01:14 ت نشدی ب درک اینهمه هستن🤏🏼🫡
00:07 نیست کسی حال مرا درک کند!کاش شبی این روح جسم مرا ترک کند!
00:13 هیچ کس پسر ها رو درک نمیکنه....
00:28 I love you babe but i hate you
00:09 .((( برای کسایی که درک میکنند.)))
00:19 امیدوارم هیچ وقت این ویدیو رو درک نکنید🤍🖤🥹
00:14 ستارههاکهجایماهوتوشبپرنمیکنن.🌒
00:41 حق........... هیچ کس نمیتونه درک کنه🥺😥
00:58 من بو جهانا سغمازام ❤️🤘☝️
00:12 تو کامنت ها هر چی دوص دارین بگین
00:12 من چنانم که محال اس کسی حال مرا درک کند...:(
00:05 هر کسی این ویدیو رو درک نمیکنه. 🖤
02:24
00:22 قدرت🔥🐷؟
00:16 ماشین پارس elx شوتی شوتی سوار پارس مشکی