00:55 هر چقدر بزرگتر میشیم شخصیت های منفی رو بهتر درک میکنیم
00:55 هر چقدر بزرگتر میشیم شخصیت های منفی رو بهتر درک میکنیم
00:25 بی تو هرشب این دیوونه:))))))))
00:13 وقتی دخترتـو مثل خودت تربیت کردی 🥺😅
00:41 فقط اونجایی که ترکی میخونه (: مشابه ها
00:12 و منی که هیچ حرفی نمیزنم و همه فک میکنم درونگرام..🚶✨
00:11 ++
00:13 اینا سنگینی همون حرفاییه که نتونستی به کسی بزنی
00:20 کهتودلتنیومدباهاشونبکنی:)
00:16 چرا نمیمیری:)؟!
00:06 خاطرات گذشته..................
00:18 داداش ندارمااا ولی درک میکنم .
00:08 آرمی ها و نیو ارمی ها اینو درک می کنند
00:11 🕳🖤
00:19 دعا کن بمیرم......:)🖤
00:12 وقتی که بعد ۲۰ دقیقه فکر و خیال ...
00:15 حال روحیم اگه سکانس یه فیلم بود:)
00:54 لطفا دل کسیو نشکونید...
00:17 .. 💔🚶
00:11 جیمین بیشتر از هرچیزی درک میکنه ادما رو چون درک نشده🙃💔
00:05 ولی دیگ برام مهم نیستی...
00:15 همه مخان درک بشن چرا کسی نمیخاد درک کنه...
00:13 مث سیگارت بودمح بی گناه اتیشم زدیح ✞❥
00:13 پدر و مادرم فکر میکنن یه دختر نرمال دارن ولی من....
00:32 ـــــــــــ غم ـــــــــــــــــــــــــــ
00:08 -دَرک کَردَنُ فَقط اونایی بَلدن؛کِ هیچوَقت دَرک نَشدَن.
00:16 من نخواستم درک کنم و بفهممش؛)! شمامیتونیدچطور؟تونستید؟
00:13 به شب میرسی.............. 🖤.!
00:20 🎶🩻.