00:26 اشکال نداره برونگرا و درونگرا نبودن
00:26 اشکال نداره برونگرا و درونگرا نبودن
00:19 جان مادرت جواب ندهههههه😂🤲🏻
00:09 👩🏻🦯 💤
00:16 یه کلیپ درونگرا پسند (: راستی کیا درونگرا ان ؟ مشابه ها
00:11 فقط دخترا میتونن درک کنن...!!!
00:11 هق
00:06 من از زنگ زدن به ادما بدم میاد ولی..🥹🫂
00:06 درونگر بودن>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
00:39 شاید چون هیچوقت نزاشتین.........
00:07 غمگین آبی دخترانه آهنگ تنهایی؛
00:22 استوری نوشته درونگرا غمگین حق مود
00:11 ................................
00:20 اسم خودشونو میزارن درونگرا 🤦🏻♀️😈
00:05 هیچ چیز ابدی نیست ن لبخند ن غم
00:10 واییییییییییی حققققق بوددد خیلی
00:18 آره من نه درونگرام ، نه برونگرام😔🎀
00:13 مثلا میشه گفت واقعا دیوونم که شخصیت آخریو دارم👍🏻💕
00:06 حس تنهایی و انزوای اجتماعی با گذر زمان ویدئویی که حس تنهایی و انزوای اجتماعی را با بالا رفتن سن به تصویر میکشد. گاهی وقتها برقراری ارتباط حتی با آشنایان قدیمی هم دشوار میشود.
00:07 . .
00:06 مود
00:11 منم.
00:11 بفرست برای اونی که خودت میدونی لازمه اینو ببینه.
00:08 من پیش رفیقام ویرانگرام😂😐🤧
00:32 کیا درونگران؟؟من بودم ولی یهو شدم میان گرا
00:20 ...............................
00:09 من فقط ،حالم بیش از حد بده:)
00:07 ولی پدری که داشتم 💔:)))))))))
00:12 وقتی رنگ مورد علاقت آبیه و درونگرایی کلیپی زیبا و احساسی با تم رنگ آبی، تقدیم به تمام درونگراهایی که عاشق پاییز و هوای بارونی هستن. شما هم این خصوصیات رو دارید؟