00:11 دیگه به ادم قبلی که بودن برنمیگردن....
00:11 دیگه به ادم قبلی که بودن برنمیگردن....
00:21 درونگرا خودش واسه خودش دنیایی داره......!!🥲
00:25 از دوستت بپرس...🫂تو کامنتا بگو کدومو گفت🙃
00:14 چقد گفتیم اشکال نداره و از درون شکستیم مشابه ها
00:14 ولی انیمیشن درون و بیرون خیلی خوب بود
00:11 عشقم :بغلت را میخواهم که درون ان غرق بشوم:)
00:06 درونگرا ها به رواییت فیلم mbti
00:22 •| ایده بیو برای درونگر ها |•
00:15 هیچ لباسی تو دنیا نمیتونه بےشخصیتیِ درون آدمارو بپوشونه!
00:38 انیمیشن درون و بیرون شادیییییییی
00:12 :(🖤
00:12 اَندَر‹ دلِ ›من؛درونوبیرون (
01:05 فقط آخرش .
00:17 درونگرا ترین ماه های سال من مهر تو چیزی!؟.....
00:10 پنج تا حی.ون درون من...😂🫡
00:07 من به چیزایی لبخند میزنم که از درون میکشنم)
00:31 از اون نخی بترس که درون خودته✒
00:37 ترکیب رنگای درون و بیرون فصل۲😍
00:03 :))
00:12 مسئولیتپذیری در برابر انتخابهایمان: طوفان و پنجره باز این ویدیو با نمایی از پنجرهای رو به طوفان و باران، به تأمل درباره مفهوم مسئولیتپذیری میپردازد. پیام اصلی ویدیو این است که گاهی خود ما مسبب مشکلا...
00:33 دمو اهنگ تجنگی که فردا شب کاملش بیرون میرنه😍🌈
00:09 ی سوال از کسایی ک برادر دارن واقعا برادر داشتن اینجوری؟ 😂
00:11 درون و بیرون دو و شخصیت های جدید برای رایلی
00:06 نیست نیمی از وجود من که درون تو بود!
00:07 اما میرسیم به حس خوب درونگراها
00:19 تاثیر انرژی مثبت.........🥺☺️♡
00:31 [هر آدمی یه روح قهرمانی درون خودش داره] 💙
00:49 درون سیاره ها چقدر زیبا و دیدنی هست 😍🌟💫