00:11 فک کنم همیشع باید همین باشع...
00:11 فک کنم همیشع باید همین باشع...
00:10 ححققققققققق اگه ناحق خودت ببین تو کامنتا بگو😄
00:07 من فقد...نمیتونم خودمو کنترل کنم
00:51 چرا نمیتونم فراموشت کنم چراااا مشابه ها
00:24 همه بهم میگن فراموشت کنم ولی...
00:19 وقتی آدم درست وارد زندگیت میشه!
00:23 زیر پست قبلیم بنویسید از چیا فعالیت کنم پلیزززز🥲
00:15 بلدیپیرسینگدرستکنی?🤏🏻🕷
00:22 نه میتونم با غم تنهایی سازش کنم!🖤
00:08 من متوجه همه چی میشم اما خوشم میاد که وانمود کنم چیزی نمیدونم ! 😓❤️🩹
00:09 با همون دستمالای که دوست دارین گریه کنم اگه نرقصم بی...
01:03 من حسادت میکنم..💜
00:12 غلط کنم چنین زن بخام بد بکنم شما دخترا با اینقد دست تون زورمیگن
00:23 عه من میگم چرا تهیونگ زود مودش عوض میشه، نگو ارثیه! 😂😂
00:23 میخوام این شبارو فقط رد کنم...
00:21 کاش میشد ولی چه کنم که..... 😔
00:08 من وقتی تصمیم میگیرم آشپزی کنم😂
00:13 تنها روشی که میتونم لاغر کنم..
02:02 به هوش مصنوعی گفته چن سال دیگ باید مث سگ کار کنم
00:07 ولی فکر کنم الان بالاتر از سن ۱۳ باشم ولی سخته سخت..
01:09 زندگی مثل دیکته هستش برای درست نوشتن تشویق نمیکنن
00:15 یه دسته گل کیوت خشمل درست کن :😃🥺
00:10 تو باید دختری باشی که........!
00:09 خداروشکر از بدو تولد تا الان هیچ استرسی واسه ولنتاین نداشتم !
00:12 چرا باید بغض کنم با یه کلیپ؟؟؟!!!
00:17 آدمِ درست باعث میشه تو عاشق خودت هم بشی🖤👈🏼👉🏻
00:14 آبانی هستم...... کاملا درست بود✅
00:24 :تو عشقشووو داری بگیییی؛🖤🥺🥂