00:17 من خطاب به نمره بیست..........
00:17 من خطاب به نمره بیست..........
00:35 بیچاره ما تجربیا .............
00:18 یا پنج سال سختی یا ۵۰سال حسرت 👀🌛
00:10 کمتر از کمتر از 7ماه دیگه مدرسه عا تعطیل میشه 😂🤌🏻 مشابه ها
00:10 چراااا⁉️
00:09 بگین تنها نیستم لطفاً 😭🤣😭🤣
00:10 دارم آیندمو میسازم...🎀
00:22 ...............................
00:19 🖤🖤.....؟؟؟؟ ؟
00:12 فقط حس قدرتش اون لحظه 🍷:))...
00:08 ...............................😇🤍
00:09 قول میدمممممم بخونم. .
01:00 مغز من موقع امتحان 📚.
00:12 من باید به اون رشته و جایگاهی که میخوام برسم✨💕
00:15 دیگران مغز دارن توهم مغز داری چرا اونا بتونم تو منوی ؟؟ بیدار شووو!!
00:12 از چنگیز مغول بدترن 🤣🤣🤣🤣🤣
00:12 من خطاب به فامیل و مامان بابام:
01:25 این همه غرب زده های دروغگو از مشکلات( ساختگی گفتن حالا سوادو بینیم
00:11 وقتی تصمیم گرفتم سال ۲۰۲۵سال من باشه:😂
00:09 شماهم؟ ؟ 😂
00:25 رفقا به عشق آقاجان پیش به سوی درســ👌🏻😊
00:10 برای رسیدن به یک هدف تنها انگیزه لازم نیس!....
00:06 ای روز شنبه ...........................
00:41 به امثال تو ما میگیم: خرخوننننن😅
00:16 . . . . . . . . . . . . . . . .
00:08 واقعا درست نمی زارن 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
00:09 سرسخت...........................
00:26 هیچ وقت تسلیم نشو...:)))))))))