00:06 ارزوی که ققط اروز ماند : 🙂🕸🖤
00:06 ارزوی که ققط اروز ماند : 🙂🕸🖤
00:19 اینموزیکمهیاروتاحالانشنیدی!!
00:04 . . .
00:12 اونی که میمونه مهمه!🖤 نه اونی که قول داده مشابه ها
00:03 هر کسی یه دردی داره دیگه... 🙂
00:24 .................................
00:21 حقیقتی تلخ ولی قشنگ ........
00:12 من که دشمنت نبودم ............
00:26 کدوم رفیقتون اینجوریه واسش بفرست😂😂😂
00:13
00:15 هعی 😥 اکیپ قدیمیمون چقدر خوب بود🚬
00:17 این چه وضعشه عه.🤦♀️🎀😂
00:35 ::::::::::::: 🥀 :::::::::::::
00:17 این دختر پر درده نمیشه گفت نداره دارهع
00:13 ______________________________
00:33 تا کجا رفته بودی برا درد مردم سید خدا ؟ 🏴
00:19 حتی سخته که از جات بلند شی و..
00:08 :)
00:25 تو میخوای از دردام بهت بگم...¿
00:30 نمیخوای مارو دیگه : :
00:53 وقتی میگن تا برات اتنفاق نیوفته درک نمی کنی:)
00:12 تو کامنت هایی این پست به اندازه ای دردی ک داری استیکر خنده بزار...😂😂🖤
00:08 رفتن:)) تا دوسال....👤🎧
00:08 (کی اهمیت میده اخه ؟!😑💔🚶♀️
01:02 تو تنهاییت میوفتی یاد من یه روز...
00:28 من هنوز به اون فکر میکنم:)
00:08 من زورم به اونی که تو نگاش میکنی نمیرسه😔:((
00:38 اون احتمالا... دوستی درستی نیست!