00:20 درد را باید فهمید تا زندگی را درک کرد.
00:20 درد را باید فهمید تا زندگی را درک کرد.
00:10 کلا دو دسته فندوم وجود داره ، که ما دسته دوم هستیم ! 👌🏻😔
00:09 رفته واکسن بزنه میگه دمت گرم درد نداشت😂🤣
00:25 بعضی اوقات سکوت یک نوع درد است :)))) مشابه ها
00:28 این ادیت تو اوج قشنگی کلی درد داشت:))
00:23 به درد هم نمیخوریم :)
00:07 درد را از هر طرف بخوانی درد است
00:12 اما هر بار بیشتر از قبل درد کشیدم...(:🖤
00:30 از زخم آنچه میماند درد است...
00:17 وقتی میپرسن چرا درد ودل نمیکنی
00:21 موسیقی تنها مکمل درد های ماست(:
01:00 دیگه ب درد نمیخوره این دنیا 🥀🥀
00:20 خوبه هم درد و دوامی وقتی پر حرفم گوش شنوامی:
00:32 حال این روزا...................
00:08 وقتی کسیو نداری باهاس درد دل کنی🙃🥹
00:30 ولی جوریکه پیشرو از درد میگه...:)
00:36 آهنگی که درد، دخترا رو توصیف کنه💔»»
00:18 اما..... .
00:34 آرزو دارم بفهمی درد را (: تلخی برخورد های سرد را !
00:08 ولی این زیادی درد داشت:)))))))
00:09 شاید روزی به درد های امروز خندیدیم🙃
00:33 عاشقانه برای همه ی کیوت ها ی ناز
00:13 جایی که نفس کشیدن راحت تره 🦋🌷🌸
00:09 دردناکه...! ولی مثل درد سابق نیست...!
00:12 من اگه ناز کنم ناز کشیدن بلدی؟🤭💗
00:12 -اگقرارباشهانقدردبکشمدوستمنداشتهباشید؛
00:10 ببینید خوبه براتون ، به درد میخوره...🙂🧡
00:04 یکی از بد ترین درد هاست.. .