00:09 درد و نفرینn
00:09 درد و نفرینn
00:17 همیشه با سکانس های پایتخت میخندیدم ولی این سکانس
00:15 مرهم درد همه بود بجز منی که براش میمردم ...
00:11 ولیخبایندردداشت:)💔 مشابه ها
00:17 چشاش داد میزنه چقدر درد کشیده😔❤️🩹
00:11 اشک ها درد نیست گاهی لبخند ها بدترین درد انسانهاست.
00:39 گوش کنید واقعا درد تون رو کم میکنه/:
00:13 اول اسم کراشم؟ اولش p داره😎☠️🖤
00:40 آقای قاضی........ خوبی بابا؟!!
00:09 درد یــعنی دلتنگش باشی اما نتونی هیچ گهی بخوری:(
00:43 آخرش رفتی و از درد به خودم پیچیدم:)
00:23 انتظار کشیدن خیلی کاری سختیه:)))))))
00:45 دلم درد آمد با یاد و فکر او🙂
00:16 و این صحنه، تسکین درد های من است`
00:16 دوباره اشک دوباره جیغ دوباره درد...
00:13 خنده بر هر درد بی درمان دواست.
00:36 دردناکه...! ولی مثل درد سابق نیست...!
00:20 چم تئی بلا لیلی درد نی دوا لیلی 🫶🏻😍
01:00 قلبم درد میکنه..................🖤
00:25 هعی خدا این زندگی دیگه به درد موندن نمیخوره🤣
00:31 همیشهدردمیکشم؛خستم
00:24 اخخخخ خودمم قلبم درد گرفت: 💔😢
00:20 میگیره از تو سرم درد چشام از گریه ورم کرد😅💔
00:07 نصیب گرگ بیابون نکنه خیلی درد بدیه😂
00:18 خانوادمون هیچوقت ندیدن ولی ما سر این چیزا خیلی درد کشیدیم.......!
00:18 مهراب درد دل خیلیامونو میدونم 💔
01:00 درد داشت درک جملش..............))
00:26 تویی دوای این درد..........!!!