00:21 شیطان توی جلدت زندگی میکردو داشت....
00:21 شیطان توی جلدت زندگی میکردو داشت....
00:24 درد هایی که فقط دخترا میفهمن :)
00:13 تو هیچوقت همچین تولدی نخواهی داشت... 🦋زنان کوچک🦋
00:25 چقد غم داشت این سکانس:). . مشابه ها
00:09 سرم درد میکنهههههههههه،بعدا بیشتر آپ میکنم
00:11 👁:تو عاشق میشی و من گریه میکنم...
00:29 توی زمونه ای زندگی میکنم که ادماش [لاشی و هرزع] با ارزشاش شدن {پول}
00:17 مرگ درمانیست برای اتمام درد زندگی … و اکنون ، درمانم ارزوست …🖤🥀🕸
00:10 ولی یاسمن حامد دوس داشت😭🚶♀️🖤
00:50 ولی هرجور که حساب میکنم اون کسی که اول دوسم داشت تو بودی نه من...
00:11 کاش فداش بشم زمانی مه به ایران میرسه🥹❤️
00:11 مستربین هم که باشی کم میاری مقابل درد ها🖤💎
00:08 کودومش بیشتر درد داره🙂؟
00:08 هیچ کس ب اندازه من دوستت نخواهد داشت...
00:15 غمگین دپ سنگین جدایی سوزناک درد حسن mis
00:05 #بیحوصله_تنها#حال_بد#تنهاییم#مرگ
00:15 ✦اقیانوسمنوبادرد،میبردزیرابسرد✦
00:08 اون به اون زشتیش یه رفیق داشت. من چرا ندارم؟؟
00:11 عاشقانه دوستت داشتم عاشقانه دوستت دارم عاشقانه دوستت خواهم داشت🥰❤🙃
00:27 درددلبهکیبگومبخداحالومبده:) 💔
00:21 کی گفته درد آدمو قوی میکنه ...🖤
00:15 عاشقانه دپ ویدئو عه دیگه خاستی ببین دنبال کن
00:15 سر نوشتی که لایقش باشیم رو خواهیم داشت
00:12 هربار بیشتر از قبل درد کشیدم:)🖤
00:11 هممون اینطوری بزرگ شدیم🫠🫡❤️🩹
00:37 ولی درد رفیق نبودش خیلی سخته خیلی سخته پای قولش نمونه
00:12 چه حالی داشت با تو قدم زدم... ✨🤍
00:18 خواب ندارم خسته شدم کاش زندگی زود تموم بشه