00:10 خدا برام نگهت داره😂🤲🏻
00:10 خدا برام نگهت داره😂🤲🏻
00:15 کراشم داره از ما قدردانی میکنه😍🫠
00:42 جونگکوکی این آهنگشو از همه بیشتر دوست داره چون تهیونگ خونده😇😇😇
00:09 درد و نفرینn مشابه ها
00:30 چنقدره اعتماددبه نفس داره 🤣...
00:17 ولی بنظرم روسیه قشنگترین آهنگارو داره:
00:18 حامیم میگه پلکم داره میزنه😂😂
00:09 ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
00:09 درد یــعنی دلتنگش باشی اما نتونی هیچ گهی بخوری:(
00:26 دیگه راه برگشتی نیست واست بمون همونجا
00:16 دوباره اشک دوباره جیغ دوباره درد...
00:27 به یسریا باید گفت : ببخشید زندگیمون داره چشتونو کور میکنه :)
00:45 دلم درد آمد با یاد و فکر او🙂
00:43 آخرش رفتی و از درد به خودم پیچیدم:)
00:08 ولی نور درونم داره از بین میره 🖤🥲
00:09 وقتی همه اذیت کردناتو نادیده میگیره
00:50 پیر مرد چه غمی داره🖤 ..............
00:36 دردناکه...! ولی مثل درد سابق نیست...!
00:17 اینجور مارتی کی دوست داره.....
00:13 خنده بر هر درد بی درمان دواست.
00:08 ادا درد کشیده ها رو هم در می یاره
00:54 اربابتون داره میسوزه باد بزنید توی وحشت زدگیتون داد بزنید
00:15 ولی واقعا کاری که مدرسه داره باهامون میکنه زندگی نکرده!...
00:21 فعلا که اسرائیل داره با خاک یکسان میشه 😂
00:10 واقعا هرکی جراتشو داره دستشو بذاره اونجا
00:20 بـجـنـگـیـد براش ارزش بـــردن داره..به خــــدااا
00:14 اوکی ولی آرامشی که داره:))))))
00:05 اما این حس بدی داره:))))💔🙂.