00:14 دخترای ایرونی مگه چه شکلین...؟؟🤔
00:14 دخترای ایرونی مگه چه شکلین...؟؟🤔
00:06 هیچ وقت تسلیم نشو به کارت ادامه بده
00:10 من چیزی رو بخوام بدستش میارم ، حالا میخواد دهن سگ باشه یا شکم شیر
00:06 غم بهم گفت:خیلی قوی هستیاا! مشابه ها
00:10 چقدر قوی هستی:))
00:33 هعییییییی خستع از قوی بودنا ✨💔
00:46 خواهشا ما دخترای ارشد رو درک کنید
00:11 قوی ترینر آدم کیه ؟ زیر پست بگید
00:16 بامن یکی از قوی بودن حرف نزنین
00:13 ما قبل ازینکه این بشیم...:)))))
00:30 من حالا میدونم که بزرگ شدم و قویم:))
00:14 تو عمیقا حالت بده ،خیلی هم بده فقط داری خودتو قوی نشون میدی🥺💔
00:34 💪قوی باش💪
00:09 چه خوب شد اومدی و رفتی از زندگیم ممنونم ازت چون
00:05 قوی باش :)
00:36 قوی بودن خیلی خوبه ولی یه عیب بزرگ داره...💔
00:08 من دخترم درسته تو گفتی پس نمیای پس منتظرم باش و بشین و ببین 🤫
01:03 حافظه ی من قوی بود😊 شماها تو کامنتا بگید
00:06 اونقدر قوی باش که بتونی ........
00:24 دخترای ساده دلبری بلد نیستن..:).
00:03 قوی تر از دیروزم زندگی میکنم
00:28 قوی همچنان سر بلند 🫀 ESTEGHLAL
00:12 Pov:حالا ما دخترای لوس!
00:09 با من از قوی بودن حرف نزن)))))
00:30 دخترای گلم ساکنان قلبتونو درست انتخاب کنین
00:09 فرق بین دست دخترای عادی و ما والیبالیستا
00:15 آدم هرچقدر که قوی باشه حریف فکر و خیال آخرشب نمیشه 🖤💫
00:30 بفرست برای اونی که همیشه قوی بوده :)🩵