00:42 شیرین و قند اگه ویدئو بود🥺🤍
00:42 شیرین و قند اگه ویدئو بود🥺🤍
00:29 چرا انقد گوگولیه اخههههههههههه
01:09 آهنگ های خیلی قشنگ حامیم....
00:08 قشنگ شد بهش میاد 😂❤️ مشابه ها
00:52 زیادیقشنگوحقبود:))))))))
00:22 این آهنگ ورژن ایرانیش قشنگ تره ❤️🥺
00:21 کدومش قشنگ تره؟ تو کامنتا بنویس. اگه دختری لایک کن😉
00:17 من خودم چهار تاشون رو خوندم وخیلی قشنگ بودن
00:19 چه حق و قشنگ گف جناب مولانا...🌱💕
01:18 این خیلی مفهومیه و خیلی قشنگ داره..
00:08 تصور مرگ کسی که هموز زندس🤣🤣خودمم
00:14 توجه توجه اینو ببینید خیلی مهمه😐
00:58 قشنگ ترین حس .................
00:24 اخخخخ خودمم قلبم درد گرفت: 💔😢
00:13 امروز رگبار حق بستم به باینکه قشنگ فیض ببرید از ضایع شدنشون
00:57 جاهای قشنگ چین●○چون ک میخاست بری و نشده گفتم بزارم ببینی😉😍
00:16 قشنگ بودددددددددددددددددددددددد
00:17 چقد واکنش حامیم قشنگ بود:)))))
00:40 کدومشون قشنگ تر خوند.
00:19 جوری که این سریال قشنگ بود به روایت تصویر🛐
00:16 حقیقتی از قد کوتاهاااا خیلی حق بود 😂😂
00:17 سلام. 👋🏻 👋🏻 .Hello
00:29 قشنگ ترین افسانه هایی که تا به حال شنیده بودم... 👍💚
00:06 قشنگ ولی ترسناک :( 🎭...........
00:14 مهربونی رسم قشنگ دل های پاکه❤😍
00:52 برو با اون ابرو قشنگ 🚶♂️🚬
00:29 یه موقع هایی بود دنیا قشنگ بود:)))
00:22 لایک فراموش نشهههههه قشنگ های من