00:12 اونا بدجنس نبودن ، اونا فقط غمگین بودن و ضربه خورده بودن !
00:12 اونا بدجنس نبودن ، اونا فقط غمگین بودن و ضربه خورده بودن !
00:12 وجودت قشنگه، داشتنت قشنگ تر 🦋🐚
00:11 گاهی یهسری حرفها در عین قشنگ بودن غمگینن.
00:14 با اینکه قشنگ نیست... :)❤️🩹✨ مشابه ها
00:19 هوای بارونی عاشقانه و قشنگ و خوشکل
00:22 بچه ها کی کارخانه شکلات سازی ۲ رو دیده؟
00:51 وقتی از سر نگرانی .......🥹✨️🫀
00:12 دل که خوش نباشه هیچی قشنگ نی.!
00:12 خدا تهشوو قشنگ میکنه..!🙂🚬🖤
00:37 از لیتو که قشنگ تر نخوند اما زیبا خوند:)))))))
00:52 تو همه ی دل خوشیه منی:/🥺🙈❤️🩹
00:18 تو این دنیا که هرچی غم رو سرمون خراب شده بیاید باهم خوب باشیم
00:17 واقعا خیلی قشنگ و باحال شدن🥲❤️
00:48 قشنگترازچشماتکجاس؟:)
00:14 مولانا چقد قشنگ میگوید....[]❤️
00:31 خیلی قشنگ بود ................
00:14 یکی از این شوهرا :)))
00:13 اکوا ی دارکش قشنگ تره 🍹🍹🍺🍺
00:12 کدوم قشنگ بود؟؟ 😍😍. ..
00:16 نه بچگی کردیم نه جوونی ولی قشنگ پیر شدیم 🖤
00:26 بنظر شما صدایی کدوم قشنگ تره...
00:10 چ قشنگ میگه...........:)💔
00:13 | جنگل موهات قشنگه چشات خوش آب و رنگه |
00:14 تو مثل یه سـ✨ــتاره میـــمونی قشنگ میکنی شبای منو😇
00:16 خیلی اینجاش قشنگ بود🥲💖 .
00:11 بهم دروغای. قشنگ بگو ❤️🩹:)
00:07 قشنگ نبود؟ امتحان کردم پوسید😂(شایدم زیادی بهش رسیدم)
00:08 علم روانشناسی چه قشنگ میگه: