00:13 -مینویسمواسهتو،همهمیخوننبهجزتو🚶🏼♀️️
00:13 -مینویسمواسهتو،همهمیخوننبهجزتو🚶🏼♀️️
00:08 ذهنه منی................ 💔..!
00:20 و بالاخره پذیرفتم که هیچکس از رفتنم نمیترسد .
00:06 ................................. مشابه ها
00:11 گاهی یهسری حرفها در عین قشنگ بودن غمگینن.
00:11 حس خیلی بدیه و برای همه پیش اومده🥲💔:))
00:16 هیچکس نمی دونه تو از درون داری چه چیزی رو تحمل میکنی
00:10 Pov
00:09 Pov
00:05 مود
00:10 . .
00:22 تکست شو میذارم پست بعدی.، .
00:17 بد باش خوبا فراموش میشن):☆♡...
00:09 خـدایـا مـنـم دوسـت داشـتـه بـاش🖤🥀
00:14 ولی من دیگه خسته شدم :)))))))))))))
00:13 ... .
00:30 واقعا برای اون پسر متاسفم 😞😶......
00:25 اخرش رفتی هنوزم باورش برام سخته 😭
00:14 ولی من هرشب با گریه میوفتم یادت
00:04 ................................
00:12 🫀:((((((((((((((((((((((((((((((
00:03 وقتی اشک آدما موقع تعریف کردن یه چیزی در میاد..
00:14 غمگین. -
00:09 این چقدر حقه__________________😭🖤
00:11 ✦ ارهبابا،خوبم ✦
00:20 ִֶָ ִֶָ ......٭.ⓛⓞⓥⓔ.٭.... ִֶָ ִֶָ
00:08 ........ ـ.....................
00:14 🥺💔