00:16 امیدوارم اونی که فروختی ارزش اونی که خریدی رو داشته باشه....!👋🏼💔
00:16 امیدوارم اونی که فروختی ارزش اونی که خریدی رو داشته باشه....!👋🏼💔
00:15 حضور آدم باید وزن داشته باشه...
00:21 🤍تو که باشی همه دنیا برام مث بهشته 🤍
00:04 من و دوستم وقتی میفهمیم قرار نیست اوپا داشته باشیم مشابه ها
00:10 تو باید دختری باشی که........!
00:08 سن فقط یه عدده دختر که باشی همینه :😂
00:17 چگونه پوستی صاف داشته باشیم کلیپ
00:10 ز همه دست کشیدم که تو باشی همه ام😂
00:42 بهترین اتفاقی که برای یه مرد میتونه رخ بده اینهکه دختر داشته باشه
00:08 ................................
00:09 روح من باشی تو تمامممممممممممم
00:13 داشته''ها''هیچ''وقت''به''پُرنگی''نداشته''ها''نیستن..!😕💔
00:16 تو اون ور دنیـا باشی پشـت ابرا باشـی دوسـ🫀ـت دارم مـن m
00:20 فقط وسطی رو داشته باشید...❤️😘🫀
00:10 وقتی مودی باشی :))♡:
00:03 اگه ذره ای براش اهمیت داشته باشید...
00:14 اون کیه که باعث میشه قوی باشی؟
00:14 شده در اوج جوانی تا گلو پیر کسی باشی قسمت نشود😅🖤
00:06 اینگه مثل من باشی برات یه رویای خیلی دوره 😎👑
00:24 گر تو مال من نبوده ای عیبی ندارد مال دیگری باش ولی شاد تر از قبل 🙃💔
00:15 حتیتوهمبایدبارساییباشی👑💙❤️
00:15 باشی مگه آدم چیزی کم داره 👼🏻💗
00:30 من طرفدار استقلالم طرفدار بارشان ولی برای همشهریم خیلی خوشحالم 💙
00:16 باشی مگه ادم چیزی کم داره...🥺🫂✨
00:43 تک تنهایی عالی تره که با یه لاشی باشی
00:51 زندگی خواسته هامونو نداد هیچ داشته هامونم ازمون گرفت :)
00:10 اگه تو اضطراب باشی من..>>>
00:10 کلا دو دسته فندوم وجود داره ، که ما دسته دوم هستیم ! 👌🏻😔