00:13 تو هیچوقت همچین تولدی نخواهی داشت... 🦋زنان کوچک🦋
00:13 تو هیچوقت همچین تولدی نخواهی داشت... 🦋زنان کوچک🦋
01:09 نشست با موفقیت 🤣🤣.............فرود سگ از کوه برف🤣🤣☹️
00:10 ولی یاسمن حامد دوس داشت😭🚶♀️🖤
00:11 این دیوونه حس داشت اما شده شیطان 😈 مشابه ها
00:08 اون به اون زشتیش یه رفیق داشت. من چرا ندارم؟؟
00:11 کاش فداش بشم زمانی مه به ایران میرسه🥹❤️
00:11 عاشقانه دوستت داشتم عاشقانه دوستت دارم عاشقانه دوستت خواهم داشت🥰❤🙃
00:50 ولی هرجور که حساب میکنم اون کسی که اول دوسم داشت تو بودی نه من...
00:08 هیچ کس ب اندازه من دوستت نخواهد داشت...
00:08 اگر خوشگلی جایزه داشت...
00:12 چه حالی داشت با تو قدم زدم... ✨🤍
00:15 سر نوشتی که لایقش باشیم رو خواهیم داشت
00:26 اَگِهدوسِتداشتکِهگُمنِمیکَردیآدِگاریتُو🖤🙂
00:10 😐💔
00:12 زمانی که همچی فرق داشت...!.
00:15 Pov:من عاشق رنگ آبیم!
00:29 اینجور پسری و رو باید با تمامه وجودت دوست داشت❤
00:05 دلم سوخت به قلبم که داشت تند میتپید
00:06 ____ولی منو خیلی دوست داشت🫠____
00:15 برعکس ادمای دورو، زندگی ما فقط یه روی بدبختی داشت.
00:12 همیشه دوست خواهم داشت. .
00:06 اگه حرص دادن من جایزه داشت تو:)
00:20 اولین فعالیت این پیج تاداا🫂💅
00:08 برو به همه بگو ! خر بود دوسم داشت 🙂💔
00:33 حق تر از این نداشتیم و نداریم و نخواهیم داشت
00:31 مطمئنم این شعر یه گوشه توی ذهنت داشت خاک میخورد
00:13 هعی دختر بودن خیلی سخته و درد داره اما بازم به فردا باید امید داشت💔🙃
00:04 از من میشنوی هیچ وقت خدتو با جمله دوسم داشت گول نزن😄🚶♀️