00:11 ................................ غمگین
00:11 ................................ غمگین
00:08 .......................................................
00:11 ههی:)
00:57 😔😔😔😔...................... مشابه ها
00:14 ولی من دیگه خسته شدم از قوی بودن از این اجباری به نام زندگی...!🙂💔
00:17 حق
00:12 حاجی بد دارک شد//////////////////:
00:08 رنجِ انبوه آدم را بزرگ میکند، منتهی بزرگ و غمگین.
00:19 کیلیپ اهنک قشنگع غمگین🥲🥲🥲🥲
00:23 ولی بارون برای عاشق ها انصاف نیست
00:14 بازیو بردم ولی به چه قیمت ها؟:)
00:12 بعله..(:..؟.................
00:07 وای چقد مَچ بود پرام..
00:07 بخدا خیلی سعی کردم ولیی اشکام نزاشتن💔💔
01:01 .."هی اشکال میخواد بریزه"..
00:11 +چرا انقد میخابی ؟ _چون خابیدن منو از دردام دور میکنه :)
00:07 هی واقعا هی
00:14 هه هه ...
00:47 You will finally die in my hands..
00:17 یاد یه جفت چشم میوفتی که خدتو ازش انداختی....!🖤
00:50 رفتی ولی بعضی شبا سر بزن به خواب من..!🖤
00:13 هیچ وقت تونستم بهش بگم چمه :((
00:26 دفعه بعدی خواستی سنگ پرت کنی اینو یادت باشه 🥲
00:37 فکت:این ریمیکس تورو یاد یه نفر میندازه..!🖤
00:21 You will finally die in my hands..
00:20 تولد تهیونگیه هاااا
00:15 هعیییی..........................
00:47 🤘🐺🫀 .