00:13 -تنهاییمایهاتفاقنیستیهانتخابه؛
00:13 -تنهاییمایهاتفاقنیستیهانتخابه؛
00:15 خیلی خوبه واسه وقتایی که تنهایی😁
00:07 _معنی:من تنهایی را دوست دارم. .
00:19 جوری که ما ارمی ها BTS و می بینیم🤣🤣 مشابه ها
00:30 تنهایی پا نداره وگرنه اونم میرفت ☆✿☆
00:29 اما تراکتور به تنهایی 🚜
01:30 اهنگ جدید دشی با نام رز بنفش
00:19 زمانی دارک میشه که نمره کاملم میگیرن :/
00:59 دارک بود، نه؟!
00:45 میکس بی تی اس آرمی ها یه مشت بچه ان😒✨
00:14 کلیپ یونگی بی تی اس جذاب و کیوت
00:07 کلیپ بی تی اس بایستت کیه؟ بایست من کیم تهیونگ هست
00:14 تااینکشاهستازتنهایینمیترسم.
00:11 خیلی دارک بود خداییی اما حق:))
00:13 اینو خیلی دوست دارم... خفن بی تی اس
00:19 تو واسه درک تنهایی من دورت خیلی شلوغه!
00:15 تنهایی اختاپوس ونارحتی آن از زندگی
02:09 ولی من صدای بهشتی بیلی رو با هیچ چیز ی عوض نمی کنم 🥺✨
00:26 یک روز عادی در گروه استری کیدز
00:17 جذابیت جیمین😫🛐
00:06 یهو فکر خیال اینکه آیندم چی میشه!؟:)
00:12 اگه احساس تنهایی میکنی
00:32 معنی اسم شوگا از بستکبال اومده ...
00:10 جوابم ب اونایی ک میگن تنهایی 😊🔪🩸
00:44 ...ااگه تنهایی کلیپ بود🥲💔.....
00:12 به احساس تنهایی نمی ارزه🤷🏼♀️😂😂
00:19 بیشتر از تنهایی از همدم نامردت بترس🖤
00:15 ✦خمارتمنباشیتنهاییکجابرم؟✦